מוזיקה ישראלית חדשה: דויד פרץ- הייקו בלוז

422152033_91bb2edb11_m.jpg

בין טיול לטיול צריך מקום לקצת מוזיקה, אז לפעמים יש לי חשק לשתף אתכם, חברי היקרים, במוזיקה שלא יצא לכם לשמוע עליה בדרכים אחרות (אני מכיר את המקורות שלכם…). הפעם: האלבום החדש של דויד פרץ- הייקו בלוז…

דויד פרץ הוא מוזיקאי, מפיק ויוצר מהמקוריים והמעניינים ביותר היום בארצנו הקטנה…

חלק מהשירים שלו יכולים להתכתב בקלות עם שירי הקונצנזוס של יום הזכרון בואכה יום העצמאות. אם רק תקשיבו להעברה: אופקים (הורדה חופשית), תוכלו בקלות לחבר את התכנים שתורגמו מהבלוז של מיסיסיפי להוויה הישראלית ואפילו למתקפת הקאסמים על שדרות בימים אלו (אסוציאציה אישית שלי…). אם שכחתי לציין, הוא גם כותב מוכשר…ואת הגיגיו בנושאי מוזיקה ונושאים אחרים ניתן למצוא בבלוג המעניין שלו ברשימות.

אבל אני פה כדי להמליץ על אלבומו החדש- "הייקו בלוז", שיוצא בימים אלו בלייבל העצמאי היס-רקורדס (כבר הזכרתי בעבר הוצאה שלהם – אני חושב שמגיע לי איזה דיסק חינם…לא ?!). מכיוון שלא שמעתי יותר מדי קטעים ואני מתבסס בעיקר על השיר הראשון שיצא (ניתן להאזנה כאן) ועל קטעים מהופעות, אני ממליץ לכם לקרוא את הדברים שנכתבו עליו באתר הלייבל. אחת הנקודות היותר מעניינות ביצירה הזאת היא הסיפור מאחורי תהליך היצירה וההפקה גם מצד הלייבל, אבל אולי יותר חשוב ומרתק- מצד האמן. ניתן לעקוב אחרי התהליך בבלוג שלו תחת הכותרת "הדרך להייקו בלוז" (שישה חלקים:1, 2, 3, 4, 5 ו- 6).

מבחינתי האלבום הזה משדר מעין עוצמה שקטה שכזאת, המון חוכמה ורגש שלא מוצאים בכל אלבום שיוצא כאן…בכל מקרה מדובר במוצר משובח ! אז רוצו לקנות (אני כבר הזמנתי עותק).

ולפני זה- צפו בטריילר…או האזינו לאלבום במלואו

כתיבת תגובה