טיול לנחל תבור או עשן בדרך לחניאל

יום חמישי, משחק היסטורי של מכבי תל אביב מול ריאל מדריד, נצחון קריטי…ואודי מספר לי את סיפור הטיול…

לא ערכתי מילה והרי סיפורו מובא לפניכם:

"יום שישי נפגשנו בשעה 16:00 בסביבות 15:00 ככה בצומת גולני….אכלנו גלידה במקדונלדס. לינצ'י הגיע עם חולצה סגולה של החוגי סיור שלנו". (הערת המחבר- נראה לי שאודי קצת מבולבל).

אודי צועק: "מירון !!! של החוגי סיור שלנו !!! לי ולניר היה מוזר למה…כי פעם החולצה היתה סוג של אוהל והפעם החולצה היתה צמודה / עמדה להפקע באיזור הבטן".

אודי ממשיך בתיאורו המפליא: "אחר כך נסענו בדרך נוף בית קשת. בדרך ראינו ערבים עושים אוכל ורעש. היה נוף מרגש, חוויה אנטרופולוגית מרגשת ואז ניר חשב שהמזדה 3 של ההורים שלו הוא רכב ארבע על ארבע. אפילו סובארו לא נוסע ככה". .

 

"תכלס הגענו לקיבוץ גזית, ישנו ליד הגדר ואכלנו את הפויקה הכי טוב בתולדות האנושות !" ברקע ויכוח בין מיכל לאודי האם יש לציין את העובדה ששומר הזהיר אותנו מפני חזירי בר ??? וציידים באיזור ???

"תוך כדי הלילה מיכל וענת טענו כי חזירי בר הגיעו לבקר", למרות שאודי טוען שאילו נחירותיו שלו ושל החכם לין צי'ן.

"את יום השבת פתחנו בנסיעת רכבי ליסינג בדרך 4X4", כאשר אודי מפגין מיומנות רכיבת שטח ברכב המיצובישי של מיכל (כרגיל הוא מגזים). אודי מדגיש: "החכם לין צ'ין הוריד את נוסעיו (שאול ואמנון) כדי שילכו ברגל".

"המסלול היה נהדר, החום היה כבד, כרגיל ג'יפאים הפריעו את מנוחת הצהריים…התמונות (בהן לא מרגישים את החום) מדברות בעד עצמן".

"בסוף הלכנו לאכול ביוניס בזמן שעדי וניר נתקעו עם הרכב המעלה עשן. הפויקה נסע עם הגרר. לברך של לינצ'י שלום או ברצינות: לכתף של לינצ'י שלום".

נהנתם ????

גם אנחנו…(למרות השהות המעיקה במעבדה)

 

אה….גלי….לא שכחתי אותך…

מזל טוב…הילדה הפוטוגנית עם החיוך מתחתנת עם איש הפרחים (לא נפתולסקי) הידוע בשמו גיל.

2 תגובות ל-“טיול לנחל תבור או עשן בדרך לחניאל

  1. צהוב עולה!! גביע אירופה חוזר תל אביב

  2. מזל טוב לגלי וגיל

    מירון, כל הכבוד שאתה מצליח לכתוב פוסט גם כשאתה לא היית בעצמך שם

    נתראה בפעם הבאה?

כתיבת תגובה